Інтернет-магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання.

Обмін можливий як на інший розмір та колір, так і на будь-який інший товар.

У разі отримання товару неналежної якості обмін та повернення оплачується нашим інтернет-магазином. Якщо вам доставили не той товар, який ви замовляли, він теж відноситься до товару неналежної якості та доставки оплачуються інтернет-магазином.

Товари належної якості підлягають як поверненню, і обміну без пояснення причин. У разі повернення/обміну товарів належної якості (без браку), послуги доставки оплачує Покупець.

Ви можете повернути або обміняти товар належної якості, якщо:

  • Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям і то-що;
  • Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування; 
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування; 
  • Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Весь товар перевіряється перед відправкою та страхується.
(Якщо перед відправкою товару виявиться брак, товар не надсилається, всі сплачені кошти повертаються Покупцеві)

Що таке товар неналежної якості (бракований товар)?

Під товаром неналежної якості ми маємо на увазі товар, який не здатний забезпечити функціональні якості через значний виробничий недолік. Тобто – це має бути бракований товар.

Зверніть увагу на те, що при отриманні замовлення ви можете перевірити зовнішній вигляд, комплектність товару, а також комплектність всього замовлення в момент доставки.

Умови повернення товарів неналежної якості:

Ви можете повернути або обміняти товар, якщо:

  • Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям і тощо;
  • Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Ми зможемо оформити повернення тоді, коли отримаємо Вашу посилку на нашому складі.

Після отримання та огляду повернення ми повертаємо вам кошти на вказаний рахунок або спосіб оплати з якого було оплачено замовлення.

Логістичні послуги щодо товарів неналежної якості сплачує замовник.

Процес опрацювання вашого повернення може зайняти до 2-х робочих днів без урахування вихідних та святкових днів.

Якщо у вас виникли додаткові запитання або складнощі зв'яжіться з нами: sale.aromi@gmail.com

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.